Contact

Zeestraat 84
2518 AD Den Haag

Andere vestigingen ›

Haagse duurzaamheidskoning

Op donderdag 8 juni verscheen een paginagroot interview in het AD met Marcel Schuttelaar. De Haagsche Courant vertelt hoe het idealisme van Marcel in de genen van advies- en communcatiebureau Schuttelaar & Partners zit.

Het artikel start met de hoogtepunten uit Marcel zijn carrière zoals meehelpen met het opzetten van het Max Havelaar keurmerk en het uitbannen van de ‘azo kleurstoffen’, het weren van zware metalen uit plastics en het stoppen van het gebruik van hormonen in vlees- en melkkoeien. Na te hebben gewerkt bij verschillende organisaties zoals Milieudefensie en de consumentenbond besloot Marcel om de firma’s waar hij eerst tegen streed, juist te gaan helpen om het goed te doen, aldus het AD.

PLUS supermarkten, een van de klanten van Schuttelaar & Partners worden ook genoemd. Ook zij besloten het anders te gaan doen en i.p.v. de goedkoopste te willen zijn hebben ze het roer omgegooid en zijn ze de meest duurzame en verantwoorde supermarkt van Nederland geworden.

Dat Schuttelaar & Partners bezig is met de zeewierteelt blijft niet onbelicht. Het AD benoemt de successen die de Noordzeeboerderij geboekt heeft met de eerste suikerwieroogst en de stappen die ze gaan zetten met de zomerproef. Marcel Schuttelaar, “met slimme ideeën en technologie kunnen we de wereld veranderen”.

Lees het hele artikel hier

 


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marcel Schuttelaar