Zeestraat 84
2518 AD Den Haag

Andere vestigingen ›

Veel aandacht voor MVO in het jaarverslag van PLUS

PLUS heeft het financieel jaarverslag 2019 gepubliceerd met daarin opnieuw veel aandacht voor MVO. Schuttelaar & Partners ondersteunt PLUS bij het schrijven van het MVO-jaarverslag.

In het jaarverslag wordt ingezoomd op activiteiten en resultaten die PLUS in 2019 heeft behaald op de meest materiële onderwerpen. Marlijn Simons-Somhorst, MVO-manager bij PLUS vertelt: "Onder andere lokale betrokkenheid, minder voedselverspilling en de herkomst van producten zijn voor ons al jaren belangrijk." PLUS heeft hier het afgelopen jaar verschillende activiteiten op ondernomen en er goede resultaten op geboekt.

Simons-Somhorst geeft een aantal voorbeelden: “We werken bijvoorbeeld samen met onze leveranciers en Plastic Whale om het gebruik van plastic verder te reduceren." De banenen van PLUS zijn al jaren Fairtrade. "En nu ook nog eens klimaatneutraal", voegt de MVO-manager toe. Ook is ze trots op de unieke samenwerking met zeventien Nederlandse varkenshouders.

"In tijden van Corona blijken deze activiteiten onverminderd belangrijk. We blijven ons hier dus ook in 2020 onvoorwaardelijk voor inzetten.”

Lees hier het verslag

Meer weten?

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Noreen ter Beke