Initiatieven stimuleren

We hebben een communicatiestructuur ontwikkeld waardoor ondertekenaars en andere geïnteresseerden actief informatie kunnen uitwisselen. Het doel is te enthousiasmeren, stimuleren en faciliteren, zodat er meer samenwerkingsinitiatieven worden genomen.

De essentie van communicatie met de ondertekenaars van het Plastic Pact bestaat uit: Tweejaarlijkse ontmoetingsmomenten via een event, de website met het interactieve portaal voor ondertekenaars en de digitale nieuwsbrieven. Om herkenbaarheid, eenduidigheid en een professionele uitstraling te bevorderen hebben we voor Plastic pact een opvallende eigen huisstijl ontwikkeld.

Bijeenkomst hoog gewaardeerd

Uit de deelnemers enquête in de zomer van 2021 bleek dat 2/3 van de respondenten voordelen ervaart van het Plastic Pact NL ondertekenaar zijn binnen de eigen organisatie en dat zij hier veel over communiceren. September 2021 hebben we de eerste fysieke bijeenkomst kunnen organiseren voor het Plastic Pact NL, deze werd door de deelnemers beoordeeld met gemiddeld een 8.

Bekijk hier een sfeerimpressie van een evenement in 2022