Nieuws 20 maart 2020

Deuren gaan dicht, ramen gaan open

De natuur komt tot leven en tegelijkertijd beweegt onze samenleving richting een lockdown-situatie. Dat vergt enorme aanpassingen voor iedereen gedurende langere tijd. En veel zaken zullen ook structureel anders worden.

Daar waar deuren dicht gaan, gaan ramen open. Zo hebben we samen met onze klant National Geographic Society de voorbereidingen getroffen om vanaf augustus een schooljaar lang het digitale National Geographic magazine uit te brengen, vol interactieve aspecten. Zodat het voor alle kids in de VS ook vanuit huis leuk blijft om te leren.

Want laten we er aan wennen dat thuis een heel andere betekenis krijgt. Onze manier van leven digitaliseert nu in razend tempo. Met de laptop op de keukentafel gaat het werk en het leven ‘gewoon’ door. Juist nu is het van essentieel belang de nieuwe vormen van digitaal samenwerken en business bedrijven snel in te richten.

Al jarenlang heeft Schuttelaar & Partners een omvangrijk team en de middelen om digitaal impactvol te communiceren, te verbinden en business te bedrijven. En dan bedoelen we niet een vergadertool. We hebben het over tools die een hoge mate van interactie en engagement bieden. Zodat contacten met medewerkers, doelgroepen en stakeholders ook op afstand volwaardig en betekenisvol gecontinueerd kunnen worden.

Wij geloven er sterk in dat we nu de slag moeten en kunnen maken naar de nieuwe werkelijkheid. Voordat je al dan niet gedwongen het contact met collega’s, klanten en stakeholders kwijtraakt. We hebben er de tools en specialisten voor om na de eerste schrik onszelf te herpakken en de draad weer op te pakken.

 

The Agency for a Healthy World wil hierbij graag alle relaties veel gezondheid toewensen de komende tijd. Take care.