Gezonde groei en duurzaam succes
Duurzamer en gezonder ondernemen en stakeholders meenemen in uw verhaal? Wij initiëren verandering en faciliteren transparantie. Dat doen we altijd passend bij uw bedrijfsstrategie en gericht op de doelgroep die we beogen te bereiken.
Transparant in transitie
Onderling gelinkte megatrends transformeren de wereld in hoog tempo. Door toenemende schaarste van grondstoffen, andere wensen van nieuwe generaties en hyper-transparantie verschuift het economische paradigma van business as usual naar bedrijvigheid met positieve impact op mens en de aarde. Bij Schuttelaar & Partners weten we alles van deze trends en helpen we u graag om uw toekomststrategie hierlangs in kaart te brengen en praktisch toe te passen in uw organisatie.
Onze aanpak
Wij ondersteunen onze klanten bij het ontwikkelen van een passende, unieke MVO-strategie, de implementatie en de communicatie. Onze aanpak is in lijn met de meest relevante standaarden, waaronder de GRI Sustainability Reporting Standards en de Transparantiebenchmark. Onze MVO-roadmap functioneert als een stappenplan met de volgende fases: Onderzoek, Strategie, Implementatie, Communicatie, Evaluatie.
Wilt u ook een onderscheidende MVO-strategie die waarde creëert voor de wereld van de toekomst? Een team van experts op MVO, communicatie en (GRI-) verslaglegging staan voor u klaar om voor u een roadmap op maat te ontwikkelen.

Aardappelen en ambitie
Lamb Weston / Meijer (LW/M) is wereldwijd toonaangevend in diepgevroren aardappelproducten. Duurzaamheid staat hoog op de agenda en dit maakt ze graag inzichtelijk voor haar klanten en stakeholders. De duurzaamheidsstrategie van Lamb Weston / Meijer bestaat uit zes pijlers, de ‘Sustainable Six’.

MVO-verslag voor Coop
Coop werkt aan duurzaamheid, en dat wil de supermarktketen graag aan haar klanten, medewerkers en andere stakeholders laten zien. Daarom vroeg Coop ons om een online MVO-verslag over 2018 te ontwikkelen en om dit efficiënt onder hun stakeholders te verspreiden.

De Materiality Scan
Organisaties zijn steeds vaker op zoek naar manieren om zich op maatschappelijk gebied te onderscheiden. De uitdaging is om de juiste onderwerpen te kiezen en die te vertalen naar een duurzaamheidsstrategie. Onze digitale Materialityscan helpt jou de thema's die het best passen bij de identiteit van je organisatie te achterhalen.
Meer weten?

Tijmen de Vries
Bel +31 6 58 76 23 64 of stuur Tijmen een e-mail.